Otrdiena,
19.marts 2024
Vārda dienas: Jāzeps, Аркадий, Федор Sazinieties ar radio "Ef-Ei"
LV RU
Komercinformācija

SEO stratēģija pandēmijas laikā: Ieteikumi, kā to uzlabot

24.09.2020 Autors
COVID-19 pandēmija ir likusi uzņēmumiem pārdomāt to, kā darbojas viņu mārketinga plāns un SEO stratēģija. Nav šaubu, ka arī SEO tendences pēdējo mēnešu laikā ir mainījušās. Kamēr daļa uzņēmumu baidās ieguldīt naudu, un domā, ka šobrīd digitālais mārketings nav īstais virziens, kurā attīstīties, patiesībā šis ir īstais brīdis, kad neapstāties darboties. Taču, protams, jāpielāgojas esošajai situācijai. Lūk, daži piemēri, kā SEO pakalpojumi var tikt izmantoti šajā laikā.

Kādēļ SEO optimizācija ir svarīga COVID-19 laikā?

SEO optimizācija (Search Engine Optimization) ir process, kas ietver stratēģisku satura izmantošanu tiešsaistē, lietotāja pieredzes uzlabošanu un tehnisku risinājumu ieviešanu ar mērķi uzlabot biznesa atpazīstamību un pamanāmību tiešsaistē. Konkrētāk, mājas lapas optimizācija palīdz piesaistīt plašāku tiešsaistes auditoriju uzņēmuma mājas lapai, uzlabojot tās organiskā apmeklējuma plūsmu.

Paņēmieni, kā “neizkrist” no konkurences pandēmijas laikā

·         Meklē ar COVID-19 saistītus atslēgas vārdus

Šajā laikā ieteicams vai nu pašu spēkiem, vai arī izmantojot pakalpojumus, kurus piedāvā digitālā mārketinga aģentūra, veikt atslēgas vārdu meklēšanu, kas saistīti ar pandēmiju. Pēc tam tos var sašaurināt attiecībā tieši uz Tavu nišu, atbilstību biznesam un saistību ar publicējamo saturu.

·         Nosaki savas mērķauditorijas vajadzības

Lai mārketinga pakalpojumi, tai skaitā, SEO optimizācija, tiktu īstenoti efektīvi un gudri, vispirms ir jānosaka, kas Tavai mērķauditorijai šobrīd ir svarīgs un nepieciešams. Lai to izdarītu, vari izmantot aptaujas vai diskusijas sociālajos medijos, tāpat arī vari izsūtīt e-pastus ar īsiem jautājumiem, uz kuriem vēlies noskaidrot atbildes.

·         Izmanto video saturu

Nav noslēpums, ka, pieaugot Tik Tok aplikācijas un sociālo mediju lietošanas aktivitātei, interneta apmeklētāji aktīvi patērē video saturu un šo virzienu iespējams izmantot arī biznesa attīstībai. Profesionāla reklāmas aģentūra palīdzēs noteikt tematus un atslēgas vārdus, kurus iekļaut video materiālos, lai piesaistītu plašāku auditoriju.

·         Atjauno saturu mājas lapā

Ja Tavai mērķauditorijai ir aktuāli ar COVID-19 saistīti jautājumi, parūpējies par to, lai informācija mājaslapā sniegtu atbildes uz svarīgākajiem no tiem, parādot to, ka Tev rūp klientu ērtība. Piemēram, ja nodrošini ēdināšanas pakalpojumus, pievieno informāciju par ēdienu piegādes vai līdzņemšanas iespējām. Lai ātrāk sasniegtu auditoriju, vari izmantot tādus rīkus kā Google reklāma, pievienojot informāciju meta aprakstā.

Vēlies uzzināt, kā un kādi mārketinga pakalpojumi var šajā laikā noderēt tieši Tev? Ienāc – Seomedia.lv!




Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):


Lasiet vēl
Nedēļas skaitlis
Marta sākumā Rēzeknei ir nenokārtotas finansiālas saistības par 28 pakalpojumiem pret 18 uzņēmumiem un pakalpojumu sniedzējiem
Apspriest
Aptauja
Vai esat domājuši par darba maiņu?
Skatīt rezultātus
Jaunākie komentāri:
Uz Rēzeknes ielām atgriežas “Bolt” elektriskie skrejriteņi
Zaļā sērga atkal pārņem Rēzekni. Ar tādu braukšanas kultūru, kāda ir pie mums, vispār tādus būtu jāaizliedz, brauc virsū kā tanks. Parīzē laikam gudrāki cilvēki, jo aizliedza šitos verķus, bet pie mums tikai bizness, ne kā cilvēcīga. Sīkāk...
Izskata iespējas pie Rāznas ezera celt atomelektrostaciju
tā būtu dāvana putinam, kāda konflikta laikā atomstacija jau enerģiju ražotu : skabariem: domāju ka pie robežas ar agresīvu kaimiņu kaut ko būvēt nebūtu prāta darbs Sīkāk...
Izskata iespējas pie Rāznas ezera celt atomelektrostaciju
Ir stipri novecojusi. Savā laikā atomelektrostaciju pie mums vēlējās būvēt Battaševičs. Bet šodien gan tas izklausās pēc 1. Aprīļa joka.... Sīkāk...
facebook draugiem
Top