Komercinformācija
SEO stratēģija pandēmijas laikā: Ieteikumi, kā to uzlabot
24.09.2020COVID-19 pandēmija ir likusi uzņēmumiem pārdomāt to, kā darbojas viņu mārketinga plāns un SEO stratēģija. Nav šaubu, ka arī SEO tendences pēdējo mēnešu laikā ir mainījušās. Kamēr daļa uzņēmumu baidās ieguldīt naudu, un domā, ka šobrīd digitālais mārketings nav īstais virziens, kurā attīstīties, patiesībā šis ir īstais brīdis, kad neapstāties darboties. Taču, protams, jāpielāgojas esošajai situācijai. Lūk, daži piemēri, kā SEO pakalpojumi var tikt izmantoti šajā laikā.
Kādēļ SEO optimizācija ir svarīga COVID-19 laikā?
SEO optimizācija (Search Engine Optimization) ir process, kas ietver stratēģisku satura izmantošanu tiešsaistē, lietotāja pieredzes uzlabošanu un tehnisku risinājumu ieviešanu ar mērķi uzlabot biznesa atpazīstamību un pamanāmību tiešsaistē. Konkrētāk, mājas lapas optimizācija palīdz piesaistīt plašāku tiešsaistes auditoriju uzņēmuma mājas lapai, uzlabojot tās organiskā apmeklējuma plūsmu.
Paņēmieni, kā “neizkrist” no konkurences pandēmijas laikā
· Meklē ar COVID-19 saistītus atslēgas vārdus
Šajā laikā ieteicams vai nu pašu spēkiem, vai arī izmantojot pakalpojumus, kurus piedāvā digitālā mārketinga aģentūra, veikt atslēgas vārdu meklēšanu, kas saistīti ar pandēmiju. Pēc tam tos var sašaurināt attiecībā tieši uz Tavu nišu, atbilstību biznesam un saistību ar publicējamo saturu.
· Nosaki savas mērķauditorijas vajadzības
Lai mārketinga pakalpojumi, tai skaitā, SEO optimizācija, tiktu īstenoti efektīvi un gudri, vispirms ir jānosaka, kas Tavai mērķauditorijai šobrīd ir svarīgs un nepieciešams. Lai to izdarītu, vari izmantot aptaujas vai diskusijas sociālajos medijos, tāpat arī vari izsūtīt e-pastus ar īsiem jautājumiem, uz kuriem vēlies noskaidrot atbildes.
· Izmanto video saturu
Nav noslēpums, ka, pieaugot Tik Tok aplikācijas un sociālo mediju lietošanas aktivitātei, interneta apmeklētāji aktīvi patērē video saturu un šo virzienu iespējams izmantot arī biznesa attīstībai. Profesionāla reklāmas aģentūra palīdzēs noteikt tematus un atslēgas vārdus, kurus iekļaut video materiālos, lai piesaistītu plašāku auditoriju.
· Atjauno saturu mājas lapā
Ja Tavai mērķauditorijai ir aktuāli ar COVID-19 saistīti jautājumi, parūpējies par to, lai informācija mājaslapā sniegtu atbildes uz svarīgākajiem no tiem, parādot to, ka Tev rūp klientu ērtība. Piemēram, ja nodrošini ēdināšanas pakalpojumus, pievieno informāciju par ēdienu piegādes vai līdzņemšanas iespējām. Lai ātrāk sasniegtu auditoriju, vari izmantot tādus rīkus kā Google reklāma, pievienojot informāciju meta aprakstā.
Vēlies uzzināt, kā un kādi mārketinga pakalpojumi var šajā laikā noderēt tieši Tev? Ienāc – Seomedia.lv!
Pievienot komentāru
Lasiet vēl
Jaunākie komentāri:
Notiks lauka taktiskais vingrinājums “Decembra vētra”
Kaut kā jau tiem kariņa spēlētājiem jāattaisno dāsnais finansējums. Un kādi patosa pilni lozungi: "Būt gatavam rītdienai nozīmē visu uzsākt šodien. Esi savas zemes sargs – stājies Zemessardzē!". Sīkāk...
Uzsāks remontdarbus Strādnieku šķērsielā
Kā LOPEZ GROUP FINANZAS klients iesaku jums visām jūsu finansējuma vajadzībām ar likmi 2%.
Jums, kam nepieciešams aizdevums, nevilcinieties sazināties ar viņu tāpat kā es, un jūs būsiet apmierināts: [email protected] Sīkāk...
Jums, kam nepieciešams aizdevums, nevilcinieties sazināties ar viņu tāpat kā es, un jūs būsiet apmierināts: [email protected] Sīkāk...
Kravas auto rindas “bardaks” tracina pierobežas iedzīvotājus
Ko var gribet no valsts, kur na nedz smadzeņu, nedz naudas... Sīkāk...