Sestdiena,
23.oktobris 2021
Vārda dienas: Daina, Dainida, Dainis, Андрей, Евлампий Apsveic savējos radio "Ef-Ei" ēterā
LV RU
Komercinformācija

SEO stratēģija pandēmijas laikā: Ieteikumi, kā to uzlabot

24.09.2020 Autors
COVID-19 pandēmija ir likusi uzņēmumiem pārdomāt to, kā darbojas viņu mārketinga plāns un SEO stratēģija. Nav šaubu, ka arī SEO tendences pēdējo mēnešu laikā ir mainījušās. Kamēr daļa uzņēmumu baidās ieguldīt naudu, un domā, ka šobrīd digitālais mārketings nav īstais virziens, kurā attīstīties, patiesībā šis ir īstais brīdis, kad neapstāties darboties. Taču, protams, jāpielāgojas esošajai situācijai. Lūk, daži piemēri, kā SEO pakalpojumi var tikt izmantoti šajā laikā.

Kādēļ SEO optimizācija ir svarīga COVID-19 laikā?

SEO optimizācija (Search Engine Optimization) ir process, kas ietver stratēģisku satura izmantošanu tiešsaistē, lietotāja pieredzes uzlabošanu un tehnisku risinājumu ieviešanu ar mērķi uzlabot biznesa atpazīstamību un pamanāmību tiešsaistē. Konkrētāk, mājas lapas optimizācija palīdz piesaistīt plašāku tiešsaistes auditoriju uzņēmuma mājas lapai, uzlabojot tās organiskā apmeklējuma plūsmu.

Paņēmieni, kā “neizkrist” no konkurences pandēmijas laikā

·         Meklē ar COVID-19 saistītus atslēgas vārdus

Šajā laikā ieteicams vai nu pašu spēkiem, vai arī izmantojot pakalpojumus, kurus piedāvā digitālā mārketinga aģentūra, veikt atslēgas vārdu meklēšanu, kas saistīti ar pandēmiju. Pēc tam tos var sašaurināt attiecībā tieši uz Tavu nišu, atbilstību biznesam un saistību ar publicējamo saturu.

·         Nosaki savas mērķauditorijas vajadzības

Lai mārketinga pakalpojumi, tai skaitā, SEO optimizācija, tiktu īstenoti efektīvi un gudri, vispirms ir jānosaka, kas Tavai mērķauditorijai šobrīd ir svarīgs un nepieciešams. Lai to izdarītu, vari izmantot aptaujas vai diskusijas sociālajos medijos, tāpat arī vari izsūtīt e-pastus ar īsiem jautājumiem, uz kuriem vēlies noskaidrot atbildes.

·         Izmanto video saturu

Nav noslēpums, ka, pieaugot Tik Tok aplikācijas un sociālo mediju lietošanas aktivitātei, interneta apmeklētāji aktīvi patērē video saturu un šo virzienu iespējams izmantot arī biznesa attīstībai. Profesionāla reklāmas aģentūra palīdzēs noteikt tematus un atslēgas vārdus, kurus iekļaut video materiālos, lai piesaistītu plašāku auditoriju.

·         Atjauno saturu mājas lapā

Ja Tavai mērķauditorijai ir aktuāli ar COVID-19 saistīti jautājumi, parūpējies par to, lai informācija mājaslapā sniegtu atbildes uz svarīgākajiem no tiem, parādot to, ka Tev rūp klientu ērtība. Piemēram, ja nodrošini ēdināšanas pakalpojumus, pievieno informāciju par ēdienu piegādes vai līdzņemšanas iespējām. Lai ātrāk sasniegtu auditoriju, vari izmantot tādus rīkus kā Google reklāma, pievienojot informāciju meta aprakstā.

Vēlies uzzināt, kā un kādi mārketinga pakalpojumi var šajā laikā noderēt tieši Tev? Ienāc – Seomedia.lv!




Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Lasiet vēl
Nedēļas skaitlis
Rēzeknē reģistrēti 1627 bezdarbnieku.
Apspriest
Aptauja
Vai esat domājis/-usi par esošās dzīvesvietas Rēzeknē maiņu uz citu pilsētu vai valsti?
Skatīt rezultātus
Jaunākie komentāri:
Sabiedriskais transports Rēzeknē - visiem par maksu
Kas tev pareizi...zoss... Sīkāk...
Sabiedriskais transports Rēzeknē - visiem par maksu
Ļoti pareizi! Sīkāk...
Sabiedriskais transports Rēzeknē - visiem par maksu
Redz, cik smuki Bart visu novēla uz valdibu, pats palika balts un pukains. Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top