Piektdiena,
22.jūnijs 2018
Vārda dienas: Laimdots, Laimiņš, Ludmila, Кирилл, Александр Apsveic savējos radio "Ef-Ei" ēterā
LV RU
Komercinformācija

80% Baltcom klientu citiem ieteiktu izmantot uzņēmuma pakalpojumus

31.01.2018
Lai noskaidrotu klientu prioritātes sadarbībā ar uzņēmumu un apmierinātību ar servisu, telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Baltcom veicis klientu aptauju.


Aptaujas rezultāti rāda, ka klientu vērtējumā vissvarīgākā ir pakalpojumu cena un kvalitāte, bet mazāka nozīme tiek piešķirta pakalpojumu dažādībai un lojalitātes programmām.





Aptaujā 30% respondentu norādījuši, ka sadarbībā ar Baltcom visvairāk novērtē cenu politiku, bet 26% – pakalpojumu kvalitāti, tikmēr 17% aptaujāto par būtiskāko atzinuši pakalpojumu dažādību un tikpat bieži atzīmēts klientu serviss. Klientu lojalitātes programmu nozīmību izcēlusi vien desmitā daļa aptaujāto.


Kopumā 79% respondentu Baltcom pakalpojumu kvalitāti vērtējuši kā labu vai izcilu. Attiecīgi 80% aptaujāto klientu piekrīt, ka rekomendētu uzņēmuma pakalpojumus izmantot citiem, un tas ir par 29% vairāk nekā klientu aptaujā gadu iepriekš.  


“Pērn turpinājām pievērst lielu uzmanību pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai un klientu servisa līmeņa paaugstināšanai. Baltcom infrastruktūras modernizācijas darbi, kurus aizsākām jau 2015. gadā, ir ļāvuši ievērojami pilnveidot mūsu pakalpojumu kvalitāti. Tā, piemēram, esam ieviesuši tādas jaunas tehnoloģijas kā attālinātā tīkla monitoringa sistēma interneta un televīzijas pakalpojumiem. Tā dod iespēju savlaicīgi pamanīt dažādus tīkla darbības traucējumus un nekavējoties tos novērst pat bez paša klienta iesaistes.Esam gandarīti, ka ieguldītā darba rezultātus atzinīgi novērtē arī mūsu klienti,” uzsver Baltcom valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns.  


Teju puse aptaujāto klientu bija Baltcom televīzijas lietotāji (interaktīvās un digitālās televīzijas, kā arī analogās kabeļtelevīzijas), 43% respondentu – interneta lietotāji, 6% – telefonsakaru pakalpojumu saņēmēji, bet 3% – Baltcom elektrības klienti.  


“Pagājušā gadā katru mēnesi būtiski pieauga tieši Baltcom interneta abonentu skaits. Klienti arvien vairāk novērtē iespēju dažādus mājsaimniecībai nepieciešamos pakalpojumus iegādāties pie viena operatora, un tas veicina arī kopējo apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem. Ņemot vērā gan klientu aptaujas rezultātus, gan ikdienā uzklausītās klientu atsauksmes un ierosinājumus, iesākto attīstības virzienu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanu turpināsim īstenot arī 2018. gadā,” atzīmē N.Buasēns.  


Baltcom klientu aptauja veikta 2017. gadā, tiešsaistē aptaujājot vairāk nekā 7000 respondentu.    

Par Baltcom
Baltcom ir telekomunikāciju uzņēmums ar 27 gadu pieredzi Latvijas tirgū un ir otrs lielākais telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs valstī. Uzņēmums piedāvā tādus mājas pakalpojumus kā optiskais internets, interaktīvā televīzija, digitālā televīzija, telefonsakari un elektrība. Ar teju 300 darbiniekiem Baltcom ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā – 2016. gadā uzņēmums nodokļos samaksāja 2,4 miljonus eiro.



Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Lasiet vēl
Nedēļas skaitlis
2017.gada Līgo svētku brīvdienās gāja bojā 8 cilvēki un vairāk nekā 300 cilvēki guva dažādas traumas
Apspriest
Aptauja
Vai jūs esat ar mieru nodod lietotās pudeles par 0,10 EUR, ja, pērkot dzērienu šajā pudelē, samaksāsiet 0,15 EUR?
Skatīt rezultātus
Jaunākie komentāri:
Vjačeslavs Spičs par darbu "Rēzeknes namsaimniekā"
...neiztika arī bez dzeršanas un zagšanas, santehniķi pie klientiem brauca, izmantojot sabiedriskā transporta pakalpojumus. Uzņēmums bija uz bankrota robežas.
-Spīčs atkal melo,namsaimniekā strādā Spīča draugs kurš vadīja un organizēja elektriķu darbību,un elektriķi izmantoja uzņēmuma automašīnu savām privāt vajadzībām,kā arī darbā atradās alkohola reibumā un Spīčs visu to slēpa un izdevumus visus apmaksāja,kā arī pats Spīčs izmantoja darba automašīnu savām personiskajām un ģimenes vajadzībām izdevumus apmaksāja protams nodokļu maksātāji.
-Kā arī namsaimniekā Spīča draugi Šindlers ,Pavlovskis,Lūss izmantoja autoservisa SIA Veda pakalpojumus priekš savām privāt automašīnām un izmaksas apmaksāja nodokļu maksātāji.Visus rēķinus Spīčs parakstīja un lika apmaksāt namsaimniekam.
...tāpēc sākās pārbaudes no domes, kas, taisnību sakot, radīja papildus slodzi gan man, gan administrācijai. Vienkāršāk runājot, lielāko daļu sava darba laika man vajadzēja tērēt skaidrojot, risinot, veidojot sarunu ar domi un citām tamlīdzīgām lietām.”
-kā arī Spīčs bija aizņemts ar dokumentu falsifikāciju/viltošanu,lai mazāk tiktu atklāts pārkāpumu namsaimniekā,diemžēl tā tas bija.Ja tiktu atklāti pārkāpumi mājās:Metālistu ielā 6,skolas ielā 8a,18.novembra 12b,zemnieku ielā 48 utt. Spīčs jau sen būtu atlaists no darba.
-Un tas ka Spīčs apzināti bez kauna un goda pret mājas iedzīvotājiem kooperatīva šķērsielā 13 savam draugam Lūsam nosiltināja dzīvokli par mājas iedzīvotāju naudas līdzekļiem ir kategoriski nepieļaujami,lai noslēpt šo pārkāpumu Spīčs 2017 rudenī atkārtoti nosiltināja Lūsam dzīvokli un atkal par mājas iedzīvotāju naudas līdzekļiem.
Tāda ir Spīča būtība ,tāds viņš ir iedzīvotāji viņu nekad neinteresēja.Savas intereses viņam vienmēr ir primārās un tagad viņš cenšas sevi parādīt baltu un pūkainu.Pažēlojiet mani es esmu"labs un taisnīgs",bet patiesību nevēlas izklāstīt Rēzekniešiem.Ja uzzinās PATIESĪBU PAR SPĪČA pretlikumīgām darbībām ,tad neviena māja nenoslēgs ar viņu līgumu.Ļoti žēl ka ir tādi hameleoni kā Spīčs.

Sīkāk...
Turpmāk varēs nodod arī plastmasas iepakojumus
Varēs "nodod",vai tomēr "nodot"??? Sīkāk...
Vakar ugunsgrēkā Rēzeknē cieta cilvēks
Ziemeļu rajons ūdeni silda ar elektriskajiem boileriem... Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top